مطالب درسی و کمک درسی و ادبی

در این وبلاگ مطالب ادبی و علمی از منابع مختلف جمع آوری شده تا از آن ها استفاده نمایید.

مطالب درسی و کمک درسی و ادبی

در این وبلاگ مطالب ادبی و علمی از منابع مختلف جمع آوری شده تا از آن ها استفاده نمایید.

طبقه بندی موضوعی

وطنم ...

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ب.ظ

خاکت را ، سرمه ی چشمانم میکنم

و بر سر خاک میسایم و استواری تو را، ای سرزمین من ، به سجده مینشینم.

گستردگی و وسعت ترا در دل جای میدهم ، که من نشان از تو دارم با دلی فراخ و بخشنده.

من فرزند توام،هرجا که باشم من از توام، من یک ایرانیم.

من از دیار عشقم، از دیار غیرت ، از دیار عاطفه ام.

به استواری کوهم ، من فرزند بابک از خطه ی خرم ایمانم.من وارث ستارخان و باقرخانم، که خون آنها تا ابد در رگان سرزمینم جریان دارد.

من به استواری کوهی ستبرم. من ثلابتم را از سهند به ودیعه گرفته ام. من از خطه ی آذر باده گانم. من یک ایرانیم.

#مینا محمدی

ایران



 

  • farzad najafpoor

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی