مطالب درسی و کمک درسی و ادبی

در این وبلاگ مطالب ادبی و علمی از منابع مختلف جمع آوری شده تا از آن ها استفاده نمایید.

مطالب درسی و کمک درسی و ادبی

در این وبلاگ مطالب ادبی و علمی از منابع مختلف جمع آوری شده تا از آن ها استفاده نمایید.

طبقه بندی موضوعی

بندگی کن

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ق.ظ

به خدا گفتم:(( خدا جون بیا دنیا رو دو قسمت کنیم آسمون واسه ی من ابر هاش مال تو ،دریا مال من موج هاش مال تو ،ماه برا من خورشید مال تو.))

 

خدا خندید و گفت:(( تو بندگی کن،همه ی دنیا مال تو ... من هم مال تو!))

 

نتیجه:

هرکه در حافظه ی چوب ببیند باغی

صورتش در وزش بیشه ی شور، ابدی خواهد ماند.

هر که با مرغ هوا دوست شود

خوابش آرام ترین خواب جهان خواهد بود.

((سهراب سپهری))

 

  • farzad najafpoor

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی